انتفاضه اقتصادی

"ما با اسرائیل وارد جنگ می شویم؛ هر کس با ماست، بسم الله. هر کس با ما نیست، خداحافظ! "

سه شنبه 25 خرداد 1389

شهید مطهری و انتفاضه اقتصادی

نویسنده: نهضت دفاع مالی   

 آیا اینها مسلمان نیستنتد ؟ به خدا قسم وقتی که انسان اینها را می بیند آتش میگیرد . چه مانعی دارد که ما برای اینها حسابی بانکی باز کنیم ؟ چه مانعی دارد که ما مقدار کمی از در آمد خودمان را به اینها اختصاص بدهیم . پس بیاییم به خودمان ارزش بدهیم و بیاییم به کار خودمان ارزش بدهیم ، به فکر خودمان ارزش بدهیم . به کتابهای خودمان ارزش بدهیم به پول های خودمان ارزش بدهیم .   

شهید مطهری در یکی از سخنرانی های آتشین خود می گویند:

اگر حسین بن علی (ع) امروز بود ، می گفت اگر می خواهید برای من عزاداری کنید باید اشعار شما فلسطین باشد شمر امروز شما موشه دایان است . شمر 1300 سال پیش مرد و رفت شمر امروزت را بشناس به دروغ به مغز ما کرده اند که این یک مسئله ی داخلی است و مربوط به عرب و اسرائیل است . چرا یهودیان دنیا مرتب برای اینها پول می فرستند ؟ ما چه جوابی در مقابل اسلام پیغمبر خدا داریم ؟ خجالت دارد که خودمان را مسلمان بدانیم . خجالت دارد که خودما را شیعه ی علی بن ابیطالب بدانیم .

آیا ما وظیفه نداریم که یک کمک مالی بکینیم ؟ آیا اینها مسلمان نیستنتد ؟ آیا اینها برای حق مشروع بشری قیام نمی کنند ؟ به خدا قسم وقتی که انسان اینها را می بیند آتش میگیرد .
پیغمبر خدا فرمود که هر کس بشنود صدای مسلمانی را که او فریاد می کند (یاللمسلیمن ) و زود او را کمک نکند او دیگر مسلمان نیست .و من او را مسلمان نمی دانم.
چه مانعی دارد که ما برای اینها حسابی بانکی باز کنیم ؟ چه مانعی دارد که ما مقدار کمی از در آمد خودمان را به اینها اختصاص بدهیم . پس بیاییم به خودمان ارزش بدهیم و بیاییم به کار خودمان ارزش بدهیم ، به فکر خودمان ارزش بدهیم . به کتابهای خودمان ارزش بدهیم به پول های خودمان ارزش بدهیم . خودمان را در میان ملل دنیا آبرومند کنیم .

ما باید فرض کنیم اگر پیغمبر خدا زنده بودند ، الان چه می کردند در باره ی چه مسئله ای می اندیشیدند ؟
والله بالله من قسم می خورم که پیغمبر اکرم در قبر مبارکشان امروز از یهود می لرزند . این یک مسئله ی دو دو تا چهار تا است .
مسئله ی فلسطین را اگر کسی نگوید گناه کرده است . من اگر نگویم والله مرتکب گناه شده ام و هر خطیب و واعظی اگر نگوید مرتکب گناه شده است . گذشته از جنبه ی اسلامی ، فلسطین چه تاریخچه ای دارد ؟ قضیه ی فلسطین مربوط به دولتی از دولت های اسلامی هم نیست ، مربوط به یک ملت است ، ملتی که او را به زور از خانه اش بیرون کرده اند .
تاریخچه ی فلسطین چیست ؟ یهودیان مدعی هستند که سه هزار سال پیش دو نفر از ما یعنی داوود و سلیمان برای مدت موقتی در آنجا سلطنت کرده اند . تاریخ را بخوانید در تمام این مدت 3-2 هزار ساله چه وقت بوده است که سرزمین فلسطین اکثریتش مال یهودی بوده است .؟
قبل از اسلام هم مال آنها نبوده و بعد از اسلام هم مال آنان نبوده . روزی که مسلمین آمدند و آنجا را فتح کردند فلسطین در اختیار مسیحیان بود و نه در اختیار یهودیان و اتفاقا یکی از مواردی را که مسیحی ها بعد از صلحشان با مسلمین در صلحنامه گنجاندند این بوده است که گفتند شما یهودیان را در اینجا راه ندهید مسیحی ها گفتند ما با شما زندگی می کنیم ولی با یهودی ها زندگی نمی کنیم . چطور شد حالا نام وطن یهودی به خودش گرفته است . (این مسئله)یکی از قضایایی که کارنامه ی قرن ما را تاریک می کند . این قرنی که به دروغ نام حقوق بشر نام آزادی نام انسانیت به خود می دهد . همین قضیه صهیونیسم است .
یهودی های دنیا بعد از آنکه زجر و شکنجه و آزار می بینند در روسیه مثلا رنج می بینند . در آلمان مثلا زجر می بینند در لهستان مثلا زجر می بینند بزرگانشان می نشینند و می گویند شما که در این طرف و آنطرف دنیا متفرق هستید ، در گوشه های دنیا در اقلیت هستید ، تا اینطور است ، سرنوشت شما همین است و ما باید یک مرکزی را انتخاب بکنیم و در آنجا جمع شویم .
بعد از جنگ جهانی اول پیش آمد و ... انگلیس ها با صهیونیست ها که تازه تشکیل شده بود قول و قرارشان را محکم کردند که فلسطین را می دهیم به شما در قلب ملت های اسلامی ...
انگلستان آمد از جمله جاهایی را که گرفت، فلسطین بود .که من قیوم و سرپرست شما هستم رسما کفیل شده و بعد هم این کفیل آمده و وعده داده به صهیونیست ها که من اینجا را به شما می سپارم و بعد مسلمان های بومی را کشتند و زدند و بیرون کردند و آواره کردند پشت سر یکدیگر هم مرتبا از کشور های اروپایی مهاجرت کردند آمدند و امروز حدود 3 میلیون فلسطینی آواره در بیابان های فلسطین داریم .
ایشان همچنین از هدف نهایی و اصلی این ظالمان آگاه بودند و با هوشیاری خاصی آن را بیان می فرمودند:
آیا فقط هدف این بوده که یک دولت کوچکی در آنجا تشکیل شود ؟ خیر
آنها می دانستند که یک دولت کوچک بالاخره در آنجا می تواند زندگی کند و آنها می خواستد که یک اسرائیل بزرگ را درست کند که دامنش به ایران هم کشیده شود . که به قول عبدالرحمان فرامرزی که گفته است این اسرائیل را که من می شناسم فردا ادعای شیراز را هم میکند و هم میگوید شاعرهای خود شما سعدی و حافظ و غیره هم در شعرهایشان گفته اند و اسم شیراز را گذاشته اند "ملک سلیمان". حالا هر چه بگویید آن تشبیه است می گویند شاعر های شما اینجا را از قدیم گفته اند ملک سلیمان پس حالا هم ملک سلیمان است .
مگر ادعای مدینه را ندارند مگر ادعای خیبر را ندارند ؟ مگر اینها ادعای عراق و سرزمین های مقدس ما را ندارند ؟

منبع:سایت عدالتخواهی

نظرات() 

نویسندگان

آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات